عربى |English | اردو 
Surah Fatiha :نئى آڈيو
 
Thursday, November 21,2024 | 1446, جُمادى الأولى 18
رشتے رابطہ آڈيوز ويڈيوز پوسٹر ہينڈ بل پمفلٹ کتب
شماره جات
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
تازہ ترين فیچر
Skip Navigation Links
نئى تحريريں
رہنمائى
نام
اى ميل
پیغام
2015-01 آرٹیکلز
 
مقبول ترین آرٹیکلز
’’جماعت‘‘ قلب کی سلامتی، ایمان کی فصیل
:عنوان

:کیٹیگری
ادارہ :مصنف

Text Box: 1

"جماعت"

قلب کی سلامتی، ایمان کی فصیل

متن میں ابن تیمیہ کی ذکر کردہ حدیث۔ تین عظیم اعمال کی جانب راہنمائی:

ثَلَاثٌ لَا يُغِلُّ عَلَيْهِنَّ قَلْبُ مُسْلِمٍ: إخْلَاصُ الْعَمَلِ لِلَّهِ وَمُنَاصَحَةُ وُلَاةِ الْأُمُورِ وَلُزُومُ جَمَاعَةِ الْمُسْلِمِينَ؛ فَإِنَّ دَعْوَتَهُمْ تُحِيطُ مِنْ وَرَائِهِمْ 

(رواہ أحمد 13350، وابن ماجۃ 3056،  وصححہ الالبانی عن زید بن ثابت)

تین باتیں ایسی ہیں کہ ان کا پابند مسلمان دل کا پاپی نہیں رہتا: عمل کو خالص اللہ کےلیے کرنا۔ اولیاء الامور کی خیرخواہی۔ اور مسلمانوں کی جماعت سے وابستگی۔ کیونکہ مسلمانوں کا بول ان کی پشت سے محیط ہے‘‘۔

مسلمانوں کی ’’جماعت‘‘ کا حصہ بن کر رہنا دل کی پاکیزگی ہے۔ یہاں کیا جانے والا صبر ایک ایمانی فصیل کھڑی کرتا ہے۔ ابن قیم﷫ اس پر کلام فرماتے ہوئے کہتے ہیں:

وَقَوله وَلُزُوم جَمَاعَتهمْ هَذَا ايضا مِمَّا يطهر الْقلب من الغل والغش فَإِن صَاحبه للزومه جمَاعَة الْمُسلمين يحب لَهُم مَا يحب لنَفسِهِ وَيكرهُ لَهُم مَا يكره لَهَا ويسوؤه مَا يسؤوهم ويسره مَا يسرهم وَهَذَا بِخِلَاف من انحاز عَنْهُم واشتغل بالطعن عَلَيْهِم وَالْعَيْب والذم لَهُم كَفعل الرافضة والخوارج والمعتزلة وَغَيرهم فَإِن قُلُوبهم ممتلئة نحلا وغشا وَلِهَذَا تَجِد الرافضة ابعد النَّاس من الاخلاص اغشهم للائمة والامة واشدهم بعدا عَن جمَاعَة الْمُسلمين فَهَؤُلَاءِ اشد النَّاس غِلّاً وغِشّاً بِشَهَادَة الرَّسُول والامة عَلَيْهِم وشهادتهم على انفسهم بذلك فانهم لايكونون قطّ الا اعوانا وظهرا على اهل الاسلام فاي عَدو قَامَ للْمُسلمين كَانُوا اعوان ذَلِك الْعَدو وبطانته وَهَذَا امْر قد شاهدته الامة مِنْهُم وَمن لم يُشَاهد فقد سمع مِنْهُ مَا يصم الاذان ويشجي الْقُلُوب۔

وَقَوله فَإِن دعوتهم تحيط من ورائهم هَذَا من احسن الْكَلَام وأوجزه وافخمه معنى شبه دَعْوَة الْمُسلمين بالسور والسياج الْمُحِيط بهم الْمَانِع من دُخُول عدوهم عَلَيْهِم فَتلك الدعْوَة الَّتِي هِيَ دَعْوَة الاسلام وهم داخلونها لما كَانَت سورا وسياجا عَلَيْهِم اخبر ان من لزم جمَاعَة الْمُسلمين احاطت بِهِ تِلْكَ الدعْوَة الَّتِي هِيَ دَعْوَة الاسلام كَمَا احاطت بهم فالدعوة تجمع شَمل الامة وتلم شعثها وتحيط بهَا فَمن دخل فِي جماعتها احاطت بِهِ وشملته

(مفتاح دار السعادۃ 1: 72)

رسول اللہﷺ کا فرمانا: ’’اور یہ کہ مسلمانوں کی جماعت کو لازم پکڑے‘‘... یہ بھی مسلمان کے دل کو پاپی اور خائن ہونے سے پاک رکھنے والی چیز ہے۔ کیونکہ ایسا کرنے والے کا مسلمانوں کی جماعت سے وابستہ رہنے کے ناطے؛ یہ شیوہ ہو گا کہ ان کےلیے وہی چیز پسند کرے جو وہ اپنے لیے پسند کرتا ہے اور ان کےلیے وہی چیز ناپسند کرے جو وہ اپنے لیے ناپسند کرتا ہے۔ مسلمانوں کی پریشانی اس کی پریشانی ہوتی ہے اور مسلمانوں کی خوشی اس کی خوشی۔ برخلاف اس شخص کے جو مسلمانوں کے ساتھ اپنی جانبداری ختم کر لے اور مسلمانوں کو کوسنے، مسلمانوں کے عیب نکالنے اور ان کو مذموم ٹھہرانے کی راہ چل پڑے۔ یہ وجہ ہے کہ آپ رافضہ کو اخلاص سے سب زیادہ محروم طبقہ پائیں گے اور مسلم سربراہوں اور مسلم امت کے ساتھ سب سے زیادہ غدر اور خیانت کرنے والا دیکھیں گے۔ چنانچہ رسول اللہﷺ کی شہادت پھر امت کی شہادت کی رُو سے، بلکہ خود اپنی شہادت کی رُو سے یہ ہمیشہ اہل اسلام کے خلاف ہی (کافروں کے) مددگار اور سہارا بننے والے لوگ ہیں۔ مسلمانوں کا جو بھی دشمن اٹھے یہ ان کے دست و بازو اور ان کے ہمدم بنیں گے۔ امت ان کا یہ کردار دیکھ چکی ہے۔ جس نے خود نہیں دیکھا وہ ان کے اس کردار کی بابت وہ کچھ سن چکا ہے جسے کان سننے اور دل برداشت کرنے کا متحمل نہیں۔

پھر فرمایا: ’’ان کا بول ان کی پشت سے محیط ہے‘‘۔ یہ ایک نہایت خوبصورت، بلیغ اور شاندار بات فرمائی۔ چنانچہ یہاں ’’مسلمانوں کی وحدت و شوکت‘‘ کو ایک فصیل یا ایک شہرپناہ سے تشبیہ دی جس نے ان کو پوری طرح گھیر رکھا ہے اور وہ دشمن کے ان پر گھس آنے سے اِن کا پورا تحفظ کر رہی ہے۔  مسلمانوں کا کلمہ یا مسلمانوں کا بول، جوکہ اسلام ہے، اور یہ اس کے احاطے میں آئے ہوئے ہیں، جب وہ اِن کےلیے ایک فصیل یا ایک شہرپناہ ہے، تو فرمایا: جو شخص اِس جماعۃ المسلمین کو لازم پکڑے گا تو مسلمانوں کا یہ کلمہ (مسلمانوں کی وحدت و شوکت) اُسے اپنے حصار میں لے لے گی جس طرح وہ باقی جماعتِ اسلام کو اپنے حصار میں لیے ہوئے ہے۔ پس ان کا یہ کلمہ امت کا شیرازہ جمع کرتا اور اس کی وحدت کا ذریعہ بنتا ہے اور اس کےلیے حفاظتی فصیل کا کام دیتا ہے۔ لہٰذا جو ان کی جماعت میں داخل ہو جائے وہ اسے اپنی آغوشِ تحفظ میں لے لیتی اور اپنے شیرازہ میں ضم کر لیتی ہے۔

 



[1]  ابن تیمیہ کے متن میں دیکھئے فصل اول، حاشیہ 15

Print Article
Tagged
متعلقہ آرٹیکلز
ديگر آرٹیکلز
احوال-
Featured-
Featured-
عرفان شكور
فلسطین کا سامورائی... السنوار جیسا کہ جاپانیوں نے اسے دیکھا   محمود العدم ترجمہ: عرفان شکور۔۔۔
احوال- تبصرہ و تجزیہ
Featured-
حامد كمال الدين
ایک مسئلہ کو دیکھنے کی جب بیک وقت کئی جہتیں ہوں! تحریر: حامد کمال الدین ایک بار پھر کسی کے مرنے پر ہمارے کچھ ۔۔۔
Featured-
حامد كمال الدين
ذرا دھیرے، یار! تحریر: حامد کمال الدین ایک وقت تھا کہ زنادقہ کے حملے دینِ اسلام پر اس قدر شدید ہوئے ۔۔۔
Featured-
حامد كمال الدين
تحقیقی عمل اور اہل ضلال کو پڑھنا، ایک الجھن کا جواب تحریر: حامد کمال الدین ہماری ایک پوسٹ پر آنے و۔۔۔
Featured-
حامد كمال الدين
نوٹ: یہ تحریر ابن تیمیہ کی کتاب کے تعارف کے علاوہ، خاص اس مقصد سے دی جا رہی ہے کہ ہم اپنے بعض دوستوں سے اس ۔۔۔
جہاد- سياست
حامد كمال الدين
آج میرا ایک ٹویٹ ہوا: مذہبیوں کے اس نظامِ انتخابات میں ناکامی پر تعجب!؟! نہ یہ اُس کےلیے۔ نہ وہ اِ۔۔۔
باطل- اديان
ديگر
حامد كمال الدين
بھارتی مسلمان اداکار کا ہندو  کو بیٹی دینا… اور کچھ دیرینہ زخموں، بحثوں کا ہرا ہونا تحریر: حامد کما۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
"فرد" اور "نظام" کا ڈائلیکٹ؛ ایک اہم تنقیح تحریر: حامد کمال الدین عزیزم عثمان ایم نے محترم سرفراز ف۔۔۔
Featured-
حامد كمال الدين
مالکیہ کے دیس میں! تحریر: حامد کمال الدین "مالکیہ" کو بہت کم دیکھنے کا اتفاق ہوا تھا۔ افراد کے طور ۔۔۔
حامد كمال الدين
"سیزن" کی ہماری واحد پوسٹ! === ویسے بھی "روایات و مرویات" کی بنیاد پر فیصلہ کرنا فی الحقیقت علماء کا کام ہ۔۔۔
راہنمائى-
شيخ الاسلام امام ابن تيمية
صومِ #عاشوراء: نوویں اور دسویںمدرسہ احمد بن حنبل کی تقریرات"اقتضاء الصراط المستقیم" مؤلفہ ابن تیمیہ سے ایک اقت۔۔۔
باطل- فكرى وسماجى مذاہب
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ماڈرن سٹیٹ محض کسی "انتخابی عمل" کا نام نہیں تحریر: حامد کمال الدین اپنے مہتاب بھائی نے ایک بھلی سی تحریر پر ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
روایتی مذہبی طبقے سے شاکی ایک نوجوان کے جواب میں تحریر: حامد کمال الدین ہماری ایک گزشتہ تحریر پ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ساحل عدیم وغیرہ آوازیں کسی مسئلے کی نشاندہی ہیں تحریر: حامد کمال الدین مل کر کسی کے پیچھے پڑنے ی۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
خلافت… اور کچھ ’یوٹوپیا‘ افکار تحریر: حامد کمال الدین گزشتہ سے پیوستہ: دو سوالات کے یہاں ہمیں۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
خلافت مابین ‘جمہوری’ و ‘انقلابی’… اور مدرسہ اھل الاثر تحریر: حامد کمال الدین گزشتہ سے پیوستہ: رہ ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
عالم اسلام کی کچھ سیاسی شخصیات متعلق پوچھا گیا سوال تحریر: حامد کمال الدین ایک پوسٹر جس میں چار ش۔۔۔
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رافضہ، مسئلہ اہلسنت کے آفیشل موقف کا ہے تحریر: حامد کمال الدین مسئلہ "آپ" کے موقف کا نہیں ہے صاحب،۔۔۔
کیٹیگری
Featured
عرفان شكور
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
Side Banner
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
احوال
عرفان شكور
تبصرہ و تجزیہ
حامد كمال الدين
تبصرہ و تجزیہ
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
اداریہ
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
اصول
منہج
حامد كمال الدين
ايمان
حامد كمال الدين
منہج
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
ایقاظ ٹائم لائن
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
ذيشان وڑائچ
مزيد ۔۔۔
بازيافت
سلف و مشاہير
حامد كمال الدين
تاريخ
حامد كمال الدين
سيرت
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
باطل
اديانديگر
حامد كمال الدين
فكرى وسماجى مذاہب
حامد كمال الدين
فرقے
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
تنقیحات
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
ثقافت
معاشرہ
حامد كمال الدين
خواتين
حامد كمال الدين
خواتين
ادارہ
مزيد ۔۔۔
جہاد
سياست
حامد كمال الدين
مزاحمت
حامد كمال الدين
قتال
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
راہنمائى
شيخ الاسلام امام ابن تيمية
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
رقائق
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
فوائد
فہدؔ بن خالد
احمد شاکرؔ
تقی الدین منصور
مزيد ۔۔۔
متفرق
ادارہ
عائشہ جاوید
عائشہ جاوید
مزيد ۔۔۔
مشكوة وحى
علوم حديث
حامد كمال الدين
علوم قرآن
حامد كمال الدين
مریم عزیز
مزيد ۔۔۔
مقبول ترین کتب
مقبول ترین آڈيوز
مقبول ترین ويڈيوز